6 Mart 2017 Pazartesi

2017 sevgılıler gününü  biz nasıl mı kutladık ?
Cok merak etmiyor olabilirsiniz
Ama ben yazıcam nedenmi !
Boğazda gıdıp romantik bir yemek yeme imkanınızmı yok ?
Bizimde yoktu:)))
Fakat ben ne yaptım
O gün bir heyecan bır enerji yarattım evde
Cocuklar nasıl mutlu oldular😁🙏🏻 Pasta için alışverişe cıktım çilekler 🍓 cocuklar tarafından itinayla seçildi sonra pastayı ne renk yapalım dıye konuştuk pembeye karar verdik.
Pastaban ve çilekli puding aldık pastabanı kalp şeklinde kestık ve pudingimizi pişirdik sonrasında pastamızı bir güzel süsledik hepımız cok özen gösterdık cocuklar pastanın yapımının her aşamasında bna cok yardımcı oldular.
Pastayı buzdolabına koyduk ve ben hemen gıyındım 💄 makyajımı yaptım
Sonrasında umutu beklemeye başladık. Kapı çaldı daha adımını atmadan nisa babaya süprızı söyledi😄Söylemeklede kalmadı gösterdi ☺️
Akşam yemeğinden sonra mum ışıklı bır masa hazırladık müzik eşliğinde pastamızı yedik.
Sevgı dolu nice yıllarımız olsun inşallah🙏🏻🙏🏻🙏🏻❤️














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder