5 Mart 2017 Pazar

Havanın yapmurlu olduğu geçen hafta evde cocuklarla canımız sıkılıp ne yapsak dıye düşünürken benım aklıma parlak bir fikir geldi:)) cocuklarla inek sağmak çok eğlenceli ve öğretici olur diye düşündüm ve kolları sıvadım. Ütü masasını getırdım ustune benım sıyah pançomu örttüm :) ee buna daha belirgın birşey yapmak gerekirdi🤔diye düşünürken yardımıma pepenın möcüğü geldi evde möcüğümüz vardı hemen gıdıp getırdım onuda yerıne yerleştirince epey ineğe benzemişti:)) bende keyıf almaya başlamıştım bu işten:)) sonra doktor eldivenının içine süt ve su koydum ve sonra parmaklarını iğneyle 2-3 yerden deldim bide mınık bır süt kovası:)) girdik ineğin altına hepımız sırayla sağdık ama gerceğe cok yakındı sağmak cocuklar bayıldılar kovada süt bırıkınce hadı bu sütden nesguık yapalım dedım ve hepberaber mutfaga gittik cezveyı cıkardım cocuklara caktırmadan buzdolabındakı sütden cezveye döktüm tabıı onlar kovadakı sütle yaptıgımızı sandılar☺️☺️ Nesguıkımızı yaptık afiyetle hepberaber içtik😇❤️❤️❤️😇
Cocuklarınızla evde denemenızı şiddetle tavsıye ederım canlarım🌺




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder