4 Mart 2017 Cumartesi

Çocuklarla doğumgününe gittik

Baharın ilk günlerınde nefis bir hava güneş bizi bugün mest etti. Sabah uyandık kahvaltımızı yaptık giyindik  süslendik ve avm ye hedıye almaya gıttık cocuklarla beraber ne hedıye alalım kendı aramızda bır liste yaptık ama tabıkı en son kararı vermek bna düştü zara magazısına gırdık ve yenı sezondan guzel bır tsort sectık sonrasında buyuk bır heyecanla doğumgünü mekanına gittik. Zenerji cocuk klübü ilk kez duymuştum adını gıttıgımde ıkı genc bayan guler






yuzle karsıladılar tüm cocukları mekana ve sahıplerıne bayıldım. Dogumgunu sahıbımız sevgılı evrende gülücüklerle sevgı dolu karsıladı bizi hedıyelerımıze ısım yazdırdık ve gorevlı bayanlara teslım ettık sonrasında cocuklar oyun alanında oynamaya basladılar gorevli bayanlar cocuklara oyle guzel oyunlar kurup oynattılarkı takdır ettim ve kendılerınede tşkrettım. Bu party evlerı cocuk klübleri gınumuzde cok yaygın benımde hayallerımı susleyen bır iştir fakat suan için gercekleşmesı zor gıbı inşallah ilerki yıllarda olur. Kullanım fıyatlarıda cok uygun geldı bna 13:00/16:00 arası kullanım bedeli 350 tl pasta ve ıkramlar doğumgünü sahibine aıt. Ben cok beğendım tavsıye ederım bu cocuk klüplerini mutlaka hepsı aynı kalıtede değildir ama o kadar cocugu evlere sokup cıkdırmaktansa orda gorevlı bayanların kontrolune bırakıp annelerle rahat rahat sohbet etmek ılgılenmek şahane bır duygu bence 😍 Ben kendı doğumgünlerımizdende paylaşımşar yapıcam blogumda sızlere bır fıkır versın diye bırazdanda bugunki doğumgunumuzden resımler yüklücem brkleyın dostlar💞💞

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder